heeeeeeeeeeeeeey

hejhejhejhej!

nu är jag äntligen hemma! haha är sjukt trött, har knappt sovit ända sen i fredags, har varit fullt ös alla dagar. Nu ska jag bara lite kortfattat berätta om min "långhelg" började ju i fredags med tjejerna, det har ni redan sett bilder ifrån och, sen på lördagen drog jag och R till Entré och där köpte jag en hel del, bilder kommer strax.

Efter det drog vi hem till älsklingen där vi firade min födelsedag lite extra med linnea som också fyllde år och rebeccas pappa, vi hade skitkul faktiskt. Blev en lång natt kan jag säga, ända tills vi däckade nångång vid tre-fyra tiden tror jag. Efter några timmars sömn gick vi ut lite i det fina vädret och bara tog det lugnt, sen hem till mig och gjorde oss i ordning sen bar det av mot jäzzo's place, där vi firade sötnosens födelsedag. Händelserik kväll det också haha. aja senare på kvällen drog jag och R hem till mig igen och sov här, sen på morgonen åkte vi hem till henne och där har vi varit i tre dagar.

Har varit ganska fint väder och man räknar bort de små regndropparna som trillade ner lite då och då, annars var det ganska skönt faktiskt, inatt gjorde även Eva oss sällskap hos rebecca, och kvällen innan det var emma med oss, så ja vi har haft hyfsat trevligt ändå. Nu blir det en jävla massa bilder ska ni få se. puss sålänge! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />