home again babes!

helluu snyggiiiiis!

Har inte kunnat blogga under hela helgen p.g.a av att jag inte varit hemma typ och så. Men nu är hon här, helgen har varit väldigt händelserik kan jag verkligen tala om för er, ungefär såhär har den spenderats.

Fredag: Hem till ilona med resten av folket och äta god middag och sedan hade vi en massa kul. Och snacka om att vi dansade söndeeeeeeer , så fyfan vad jag har ont i min nacke nu, och en jävla massa blåmärken på knäna. Men vi hade jättetrevligt faktiskt, trots all pain..

Lördag: Hem till älskling r, var ute lite och så, och sedan på kvällen hem till hennes syster och äta en supergod middag. Senare stack henne syster och hennes man ut på fest så vi stannade hemma och passade deras dotter, Eva kom även och gjorde oss sällskap, lite senare kom två andra vänner också. Mycket trevlig kväll faktiskt. Vid tre tiden inatt pallrade vi oss hemåt och däckade direkt och idag har vi bara suttit ute i det fina vädret och tagit det lugnt... Mycket lyckad helg faktiskt.

japp det var min helg det, hoppas att ni har haft en lika fin helg som jag! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />