just for you RRRRR.

Fick ett sms av min stora syster där det stod "blogga då din böööög", så detta är för min stackars syster som säkert sitter på sitt tråkiga jobb och väntar på att hennes favoritblogg ska uppdatera så då gör jag det! just for you my love! haha är iallfall hemma från ridningen nu, och kan säga att det gick kaos på hoppningen, jättetrevligt ju haha. men vadfan, jag kan inte riktigt det där med vänster och höger....

aja nu måste jag bara ta ut min glädje lite häääär! Jag brukar alltid sitta o säga "åh vill skicka mina föräldrar i en låda till sibirien i ett tag", oftast när jag får svampdamp på dom, men nu idag gick min dröm halvt i uppfyllelse, de ska resa till Syrien (låter ju nästan som sibirien så gud lyssnade nog halvt på mig) i två veckoooooor! Och jag och syster bli ensamma hemma då, i TVÅ VECKOR, haha party all night! haha nej skojar men det ska faktiskt bli skönt att få sakna dom lite (eller bara att få vara ensam hemma mohaha), haha nej nu låter jag nästan som ett monster som hatar mina föräldrar, men ikke, de är bästaste i världen, men inte alltid, det är inga försäldrar haha. Bara huset inte är uppochnet när de är tillbaka, kan mycket möjligt hända haha...

Men men, japp, ville bara dela med mig lite här. Så syster hoppas du blev glad nu över mitt fina inlägg som säkert blirr en överaskning till dig eftersom att du inte vet något ännu om detta, så gör nu inte för många glädjeskutt på jobb!!


Kommentarer
Postat av: moa

ja det är det:) fast det kostar skit mycket att bo där en natt typ, men man får ju sovsäckar osv.:) tror det skulle vara ganska mysigt enda:)

2010-03-17 @ 23:49:47
URL: http://moasss.blogg.se/
Postat av: therese - P A S H I O N

sv: oja, det hoppas jag med :) den va helt okej :)



Vad har du gjort denna underbara torsdag då? :)

2010-03-18 @ 15:19:45
URL: http://jagelskarfotboll.blogg.se/
Postat av: johanna

Sv: härligt härligt :D

2010-03-18 @ 16:48:31
URL: http://johannagranlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />