måndaaaaaaaaaaaag, missed me?

hellu darlingss!

gud vad dum jag har varit, helt jävla frånvarande här juu! *fyy ragge* Aja det ahr iallfall avrit en massa stress i helgen så jag har inte kunnat blogga eller så, eller jo jag ahr kunnat men inte orkat bara.

Fredags: så fyllde ju min ksuin år som sagt så vi drog dit och firade henne, ganska trevligt var det faktiskt, rebecca kom även dit sen efter det, stack vi hem till mig sov här.

Lördag: vi vaknade vid två tiden sen så hämtade rebeccas pappa oss så åkte vi iväg med hennes förädrar och åt kina mat och annat gott, så kollade vi runt lite på skor och annat. Efter det stack vi hem till henne och där gjorde vi inte så mycket. Emma kom också dit, henne har jag inte träffat på länge så det var jättekul. Vi gjorde inte så mycket, typ bara var ute lite och så...

Japp det var min helg, ganska kortfattad dvs. men kul hade vi iallfall. Måndag idag då, bara denna veckan kvar sen är det påsklov, jätteskönt ska det bli faktiskt. Det har gått så snabbt sen vårt senaste lov, bra att tiden går fort ju.

ha en fin måndag! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />