modelcasting igår.

justdet, glömde säga att jag även var på en Modelcasting igår inne i stan. Gick dit och blev fotograferad och så, det gick ganska bra faktiskt och hon fick med sig ett och annat papper hem. Men är lite osäker fortfarande, får nog tänka lite mer innan jag fyller i något haha. här är två bilder på my oufit, min snygga tröja som jag köpte in poleeen. Och så hade jag också min stora fina rosett som folk verkade tycka såg väldigt rolig ut, tillochmed mina föräldrar, de trodde jag skulle skämta med dem när jag satte på mig den och skulle ut hahaha, men ickeee!







Kommentarer
Postat av: Anonym

åh älskar håret på den första bilden! Jätte fina lockar ju

2010-03-08 @ 09:39:22
URL: http://neeva.blogg.se/
Postat av: anonym

har hört attman måste vara minst 172 för att vara med i den modellsaken i stan:p



hur lång är du?

2010-03-08 @ 16:28:42
Postat av: Anonym

var va den dära modell saken?

2010-03-10 @ 21:13:15
Postat av: Iverailin

Nice site, keep up the good work!

2011-05-20 @ 12:51:37
URL: http://iverailin.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />