onsdag!

hellu babes.

är hemma från skolan sen en stund tillbaja. Sitter nu här och har nyss ätit mig proppmätt! Har fet jävla lust att bara lägga mig i den sköna sängen bakom mig som kallar "kom och lägg dig!", men nej! jag ska stå emot haha. måste plugga och lite sånt, har ju prov imorgon. blööööö. Fan vad lärarna har bombaderat oss med prov och läxor nu, tror nästan att de har planerat under derar lärarfikor "hmm hur ska vi göra livet ännu svårare än vad det redan är för skitungarna denna gången då?"

För vi hade ju liksom prov igår, idag och så ska vi ha imorgon och förhör på fredag. jäteeetrevligt ju. Ser så mycket fram emot det. eller inte. Aja det är inte så jättemycket kvar, vi har ju trots allt bara tre månader och lite till kvar, sen är det slut, slut föralltid! ja nu ska jag faktiskt gå och prata lite med min biologibok, pussar ! (L)


här är en gammal bild på mig. hej old times...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />