tisdag- hello sunshine

hejhopp!

Är hemma från en ganska kort skoldag. mycket skönt faktistk. Sitter och lyssnar på musik och ångestar för fullt. Dock har jag ingen aning om varför faktiskt, är bara inte på humör just nu i think. Aja lite skön musik och min Cosmopolitan tidning gör nog saken bättre inom en stund ska ni få se.

En sak som jag är superglad över är att vädret börjar bli så fint, hoppas bara det håller nu (pepparpeppar ta i trä), solen sken så fint imorse när jag skulle till skolan så jag skippade my vinterjacka och för första gången i hela mitt liv tog jag på mig SKINNJACKA, har alltid tyckt att jag ser jättekonstig ut i det och inte passar, men nu de senaste dagarna har den faktiskt suttit jättefint on me, hehe.



bild från i fredags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />