tisdag.

shululul tisdag idag då.
Ännu en skoldag avklarad, dock somnade jag på sista lektionen haha, kommer ihåg mina perioder i sjunde klass då jag altid somnade på lektioner och då verkligen SOV fint! haha, det var tider det... nu är det bara en massa skit-stress-ångest och annat jobbigt.

aja tillbaka till verkligheten, sitter och lyssnar lite på musik, ska bara sitta och göra ingenting idag, ska vänta på att vi ska iväg till flygplatsen och hämta upp min älskade syster som jag saknat supermycket. Hon har varit i Stocholm ett par dagar, hon skulle egentligen kommit hem igår, men apan missade flyget. Så hoppas hon kommer idag haha.

Vaknade idag av att solen faktiskt sken i vårt fina Malmö. Det känndes skithärligt att stå och byta om och så och solen bara sken. Det har man inte varit med om på ett jävligt långt tag, hoppas nu vädret vänder dig och börjar bli mer "vårigt".


kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />