torsdag 11/3.

hejhopp!

Torsdag idag då, kom nyss hem från en väldigt ansträngande danslektion in school, har övat på vår jävla dans och äntligen börjar vi få kläm på det haha, men fyfan jag är helt slut nu kan jag tala om för er. Iallfall så sitter jag bara och gör ingenting, lyssnar bara på skön musik och chillavanillar...

Hade även prov i skolan idag ju, det gick helt ok... tror jag haha. aja hoppas att det gick bra iallfall. Och jag har på mig världens mest oskönaste och stickigaste kofta nu ska ni veta och jag får damp snart om jag inte går och går och bytar om haha, sliter av mig den snart. intressesmurfarna antecknar va?! hahaha. naae nu går jag, ahr inget vettigt att skriva pusssssssssiie.


Kommentarer
Postat av: Anonym

skiiiiiitsöt bild :)

2010-03-12 @ 21:17:34
Postat av: Anonym

vacker :)

2010-03-15 @ 17:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />