torsdag.

hejsveejjs!

Torsdag idag japp, kom hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag bara och tjockar mig på läsk och godis, usch asså jag måste verkligen sluta med det där småätandet av godis som jag hela tiden får för mig. Så kan man ju inte hålla på såhär dags på året när sommaren (förhoppningsvis) närmar sig.

Det kändes verkligen skönt idag påväg till skolan och bara känna hur solen värmde min skinnhacka så det blev alldelles varmt på ryggen. Och att vi sedan ÄNTLIGEN kunde sätta oss på skolgården som vi brukar göra p sommrarna. gillaaaaas muutchooo.

Är ensam hemma nu så det är också jätteskönt så nu ska jag som jag brukar göra när jag inte har något att göra för att bli av med min energi. Dvs dansa/träna lite haha, tycker synd om mig själv ibland att jag har så mycket fritid, men vadfan, its so fuuuun. pusssiees!


Kommentarer
Postat av: Rasmuskaja

Site was very helpful. thank you

2011-06-13 @ 15:42:10
URL: http://rasmuskaja.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />