varit på möte.

hejhopp.

Har inte kunnat blogga på hela dagen eftersom att idag ha hon varit mrs.busy, ahha nej skojar, men har inte haft tid. Har inte varit hemma sen igår. Sov hos Y inatt ju, stack därifrån runt fyra tiden i eftermiddags ,så skynadde jag mig hem för att göra mig i ordning hem till A och "plugga" lite och sånt sen bar det av mot mötet med Ungdomsrådet. Japp där har ni min händelserika dag. Eller missade en del, att vi stack och köpte pizza efter mötet så nu är hon även mätt och belåten. *hehe*

Nu sitetr jag här och slänger in lite bilder i datorn och lyssnar på ångestmusik, mycket mysigt faktiskt haha. Nej men det är skitskönt att bara sitta emd släckta lampor och allt och bara lyssna på lugn härlig musi. Ska även alldelles strax hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite och så. Var ju ledig från skolan idag, har varit jätteskönt med en liten paus mitt i veckan, tycker vi borde ha såna oftare...




Kommentarer
Postat av: beccy

Jag gillar bilderna du lyckas ta..och är impad över hur mkt du hunnit idag =)

2010-03-10 @ 22:12:01
URL: http://beccys.webblogg.se/
Postat av: Bianca

SV: Hahha jaa:)

2010-03-10 @ 22:20:33
URL: http:// biancaevans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag undrar bara hur du blev "medlem" i ungdomsrådet :-), skulle uppskatta svar:-)!

2010-03-10 @ 22:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />