dissapearing in your love, wilder than my wildest dreams

 


ohh gud jag är kär, i himmelen! titta vad fina bilder jag nyss sprang ut och knäppte! helt jävla underbart ju, tycker ni inte det? Hade inte suttit fel nu med att sitta på någon mysig klippa (dalbyyyyyyyyy) eller stranden med en mysig filt och någon av dessa sköna låtarna... jorden anropar raghad, back to reality. Min fantasi drar iväg mig alldelles för mycekt ibland hehe. Nej men helt underbart faktiskt. älskar när det blir såhär, helt pinky och grejer... supermysigt ju, hade inte tackat nej till en åktur upp dit nu, verkligen inte, och fått stanna där ett jävla bra tag, typ föralltid? om jag hade fått ta med mig någon hade det helt klart varit min mögis, vi hade haft så kul i det rosa, just you and me, hade hittat på en massa dumheter och haft så kul, like always, vi hade nog klarat oss utan någon förutom varandra, visst babelooo?! love u din gris :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />