frågor&svar.



fråga1: haha nja jag önskar jag kunde, nej men jag kan faktiskt dansa lite granna om jag ska vara heeelt ärlig hehe :)

fråga2: jag har inget löshår så allt hår som ni ser på bilder är 100 % mitt egna!

fråga3: nej...

fråga4: jag har bestämt mig för vilken jag ska ha, tror jag iallfall, men vill inte visa den haha vet itne varför, men kanske lite senare, det är ju inte kul om alla ser nu hur jag kommer att se ut hehe

fråga5: på äff's fest som jag var på sist där jag hade jättelockigthår var inte mina naturliga lockar, mina är mer störra skruvar om man ska säga så, utan p festen hade jag sovit med flätor och sen fixat det med mouse och så :)

fråga6: har fått denna fråga flera gånger, förstår inte varför det är så intressant att veta men visst, min mamma jobbar inte, hon är hemma, för hon är sjukskriven. Och papi är företagare tror jag, vet inte riktigt vad han sysslar med haha men han har typ företag och en bilverkstad och sånt skit :)

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: yeah!

vad händer i helgen då? :D

2010-05-20 @ 21:12:29
URL: http://dreeea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />