freeedag?

äntligen fredag ! Eller alltså ska jag vara ärlig så känns det ingen skillnad eller något speciellt med idag, ingen aning varför men det känns inte riktigt som det brukar när det är FREDAG. Kan bero på att i vanliga fall så är jag helt utmattad efter en hel veckan gående i skolan, men eftersom att denna veckan varit lite annorlunda för mig så är jag inte lika trött? ja vem vet kanske beror det på det haha.

Iallfall är iallfall hemma nu och sitter och väntar på älskis R som ska komma och göra mig sällskap tonight :), idag kommer även mina päron hem, har saknar dem massor faktiskt! Har varit helt tomt utan min söta lilla mamma som går runt och skäller på mig för att jag är så lat eller min pappas otroligt torra humor hehe. Men ikväll kommer dem iallfall och det ska bli superkul att se dem. Eller det kommer vara det den första timmen sen får jag nog lust att skicka iväg dem igen haha, nej skojar ju bara! Men det har varit skönt att ha huset för sig själv nu i en vecka, gona miss that alot! :( , inget mer gå runt och prata med sig själv, pumpa superhög musik eller allt annat crazy jag har för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />