hissar&dissar, längesen haha

* Att vi har fått lite sol på sista tiden, jätteskönt ju! Våren är påväg och sommarlovet närmar sig, fyfan vad det ska bli skönt med sommalov! ska bli ett superlov detta året, det har jag bestämt! :)

* att tänka positivt - ja alltså det är så jobbigt när man hela tiden tror det dåliga om saker och ting, tänker man negativt hela tiden så slutar det till slut dåligt, det gäller i princip allting. Tänk positivt istället så bli det oftast bra, för mig är det iallfall så haha.

* Dwayne Michael Carter, ja mer behöver jag inte skriva, förutom att jag älskar denne man och hans musik, big love to you baby!

* Fredag, ja här behöver jag inte heller skriva så mycket egentligen men fredagar är nog det bästa som finns, att äntligen känna att det inte är skola dagen efter, att man kan ta det hur lugnt (eller vildt) som helst och bara göra ingenting! Tycker även fredagar går så snabbt, tror det beror på att man är å positiv inför dagen (oftast) som man tycker det går snabbt.



* Detta skitväder som kommer på besök lite då och då och bara förstör den sköna stämmningen som vi äntligen börjat få, så jävla jobbigt! som idag tillexempel. man bara liksom Välkommen till Malmö, vi har året runt på en och samma dag, suug!

* att vi ska sluta nian.... buhu som fan faktiskt! Visst ska det bli skitkul att börja ny skola, lära känna nytt folk och så, men det är liksom ett stort steg ändå, ett steg närmre in till vuxenvärlden, dit vill jag verkligen inte! vill vara skitunge föralltid. Och sen att min klass ska splittras, nej det vill jag inte, önskar man typ kunde packa ner alla och ha med sig dem till gymnasiet. Min klass alltså, bästa ever, alla är så jävla olika men ändå inte, en skön blandning faktiskt. Och så har man kommt så mycket närmre de flesta nu sista året. Vet inte hur ledsen jag kommer vara på avslutningen, men gosh alltså vill inte heller lämna min snake'iga skola, Videdal. ohh ... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />