hos äff!

nej jag skojade innan när jag skrev att inlägget var "dagens skratt" , dagen skratt kommer nu: lyssna här, afro ringer mig och störtbölar och skriker i telefonen och så frågar jag vad det är.

afro: - ahhhhh!! omg snälla *gråååtgrååååt* kom hit och hjälp mig!
raghad: - vad är det?!
afro: - en.... spindel i ... mitt rum!! *gtååååååt!*
raghad:- hahahahha omg skojar du!?
afro: - nej snälla jag ber dig kom hit o döda den!!!

hahah ja ni ser själva, årets skratt här! Och som den underbara vännen jag är så sprang jag hela vägen hem till henne för att få bort den satans spindeln! Men vi hittade inte den jäveln, efter att ha letat igenom hela rummet, kläderna, sängen o.s.v, så hon tvingar mig att sova här inatt IFALL den skulle dyka upp igen, så ja, inatt är jag spidervakt,fyfan vad jag känner mig omtänksam ! :) KARMAAA!

nu sitter vi iallfall och chillar dillar, vi ska väl lägga oss, så småningom eller nåt med tanke på att vi börjar 8 imorgon haha. pusspuss och godnatt! (L)


me&bebzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />