i'm home!

gokväääääälll my fiends haha !

Kom nyss hem typ, var på födelsedags fest för min systerson som blivit ett år, åh min lilla prins har vuxit till sig lite! Men fyfan vad snabbt tiden har gått. Det känns som om det var någon månad sen bara vi var på sjukhuset och väntatade på lillskiten. Men nu är han iallfall ett år, grattis till min älskling! ♥

Iallfall så hade vi fett kul på bröllopet igår, men snacka om att jag hade f*ckung ont i fötterna efter sju timmar i de jävla killer-shoesen, satans perkeles alltså! Men annars så var det jättekul, ví dansade en massa och hade allmänt kul. Paret var såå söta, älskar bröllop för man ser alltid hur glada de som ska gifta sig är och man blir helt så happy, man får sån bra känsla. grattis till dem iallafall! Sen efter allting så drog vi till donken vid tre tiden typ, sen blev det raka vägen hemåt och däcka för vi var sååå slut!

det var min fredagskväll det, nu är det lördag och jag sitter och mögar här med Y, vi däckar när som helsth hhe men först ska jag bara lägga in lite bilder till er sockertoppar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />