måndag!

jahapp måndag idag då. trevligt... eller inte. nej men det är fan bara denna veckan och nästa sen är det slut för denna jävla terminen, då är det slut för oss på Videdalskolan och slut för grundskolan. nbhu... ett steg in i vuxen världen som jag verkligen inte vill komma in i, iallfall inte nu, och inte på ett bra jävla tag! Man borde typ kuna stanna sig själv i den åldern man är i ett tag, eller så länge man vill och sedan fortsätta, det hade varit super. Då hade man sluppit all stress och press fan!

Ja tillbaka to reality, är iallfall hemma nu efter ännu en dag i skolan. Denna veckan ska jag fan skärpa mig, har så mycket jag måste bli klar med och ta igen, så det blir ingen hemmadag för mig denna veckan ! haha. Solen är inte lika fin och varm idag som den har varit den senaste tiden . lite ledsnigt faktiskt, hoppas det vänder och blir supervamrt snart igen för det gillas dunder !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />