onsdag

oh satans vad varm jag är ! Kom nyss innanför dörren och bara slängde av mig skinnjackan, stektes fan som en gris. Det var lite blåsigt imorse när jag drog till skolan så jag klädde mig varmt, för vamt tydligen för jag har gått och stekts som en gris hela vägen hem nu när solen tittat fram! Iallfall så är jag hemma nu, ensam. Känns skönt att komma hem till tysnaden haha, orkar inte med folk och massa prat nu när jag är så trött som jag är efter skolan.

Onsdag idag, vilket betyder ridning för mig. Gick ju inte förra veckan för jag orkade inte men jag längtar verkligen till ikväll, känner mig helt naken när jag inte har ridit på två veckor. Det har liksom blivit en livsrutin för mig. Så jag ser fram emot dagens lektion he he :)


love you boo (L) (bilden är sådär tre-fyra år gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />