skön runda i det fina vädret...

hejhej gokväll folket!

Blev ingen ridning för mig idag, blev lite ändrat. Istället kom älskis Yosi över och gjorde mig sällskap och vi har haft massa trevligtheter, ätit ben&jerry's, tacos och gjort annat kul. Kom även nyss hem efter att ha varit ute och träffat Hassan lite, vi promenerade en liten runda och satte oss bara och luffade på dagiset och chillade lite granna. Även fast att det inte är soligt så är det fortfarande varmt i luften, jätteskönt faktiskt. Nu är jag iallafall hemma igen och Y är här med mig, igen! haha vi mår båda lite smått illa efter allt vi har ätit idag så nu ska vi väl bara lägga oss lite och vila eller något, hoppas ni alla får en fortsatt fin kväll för det ska jag haaa! pussa era söta små gumpor (L)


Kommentarer
Postat av: anonym

har du inte kvar den hund :)

2010-05-19 @ 21:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />