SÖNDAG

ja hej hopp!

vet inte vart jag ska börja, men måste säga att jag har haft en toppen helg! Den bästa på länge faktiskt. Var på fest hos äff igår och snacka om att vi hade kul, jättetrevligt faktiskt. Vi grillade och åt (för mycket), sen dansade vi en jävla massa och hade allmänt kul! Men man blev ju sjukt trött efter ett bra tag, så jag drog hem runt ett-tiden tror jag och jag däckade direkt! Jag var helt slut, ville bara hem till min lovely bed som var kall och skön när jag kom hem hehe.  Men fyfan vad det värker i hela kroppen, mina armar mest, shit, vet inte varför men det gör satans ont haha! fattar inee ens varför jag tyckte det var kul , men men. tjejen är inte normal... hoppas iallafall att ni alla hade en superhelg och att ni har haft lika kul som mig och mina fina vänner, (L) Tack för en fin kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: sara

söööt är du och dina vänner, plus riktigt snyggt hår mashalla :)

2010-05-09 @ 20:16:40
URL: http://suziita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />