spidermaaaaan

alltså för helvete, avd är det med alla spindlar. De liksom dras till mig på något sätt. Okej att jag inte är livrädd för dem som vissa är men det betyder fan inte att jag gillar dem! Igårkväll, eller typ fem imorse så låg jag och mögis i sängen och skulle sova, eller vi bara låg och prata lite och så så bara får jag syn på en fet jävla äcklig spindel på väggen! Jag var bara tvungen att fota den för att jag ville skicka den till Äff och skrämmas lite för jag vet ju hur mycket hon älskar spindlar (skämt åsido), men exakt när jag närmar kameran mot den så bara hoppar den jäveln på min hand (KARMA)!! OMG vilken fu*king panik jag fick, så jag slängde bort den med handen och vart tror ni den hamnar, jo i vår SÄNG! Vi skakade av allt som fanns på den satans sängen till vi hittade spindeln och dödade den. Fatta vilken lättnad jag kände när den dödde, fast lite synd var det.. :( eller inte!




ville bara dela med mig av denna hemska händelse... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />