tisdag.

hejhopp era bönder!

vad har ni för er en tisdagskväll som den här. Ja det finns inte mycket att göra eftersom att det regnar, eller det gjorde det sist jag kollade ut från fönstret iallfall. Är iallfall hemma nu och har inte varit det på hela dagen nästan. Mrs.busy här, haha nej skojar men efter skolan så stack jag direkt hem till yosur och var där en stund. Sen drog vi hemåt mot mig en stund sen tog vi med älskling elias hem till Y och där har vi spenderat det mesta av dagen.

Sen har vi även varit och handlat lite och massa sånt. Jag handlade lite inför ikväll, ni vet ju att det är tisdag och det betyder ju TV-TITTANADe för fullt! först ut är ugly betty, sen desperata och sedan cougar town. Asså Kanal 5 gör mitt liv så mycket lättare! pussa er! Köpte iallfall hem en massa gott, bl.a en godispåse, ett glass paket, och en stor påse JORDGUBBAR. ni kan ju tänka er vad för gott man kan göra med lassen och jordgubbarna, oohh yeah! =)

Nu ska jag alldelles strax upp och mixa ihop någonting gott och sedan slänga mig i soffan, det tycker jag att ni också borde göra! ha en fin kväll allihopa! (L)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så snyggt ditt hår är!

2010-05-04 @ 20:51:48
URL: http://soirresistibles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />