torsdag.

HELLU DE LAS BLÖÖGOOOZZ!

haha ja exakt! nej men tjena på er mögelitoz, jag är så jävla rastlös nu att det kliar i röven! okej ska sluta utt med mitt dumma snack och skriva normalt.. jag kan dock absolut inte påstå att jag är fullt normal men anyway, alltså helt seriöst varför läser ni min blogg?, den suger balle, jag hade inte läst den om jag var er om jag ska vara ärlig, bara en massa babbel och skitnsack som ni inte ens fattar, VIISST?! hahaha nej skojar klart ni sak läsa min blogg, jag är så fruktansvärt söt ju, håller ni itne med!, klart som fan att ni gör! =)

nej men ja, det är torsdag idag och jag kom typ hem från skolan för ett tag, men jag var så satans varm när jag kom så jag la mig i sängen och satte på fläkten med kall luft direkt riktad mot mig så jag har legat och kylat ner mig lite haha, mycket mysigt. Nu sitter jag och lyssnar på musico och mögar för fullt, justdet! Jag hade provitos (prov) idag och snacka om att jag fick blackout när jag satte mig ner med pennan och pappret, men det löste sig till slut och jag tror det gick bra!

Imorgon ska jag f*cking orientera i jävla skit Bokskogen, det passa mig verkligen inte. Har liksom undvikit det i tre år och nu är tiden inne. Fan jag borde ha lyssnat på mina lärare och gjort det när vi egentligen skulle gjort det istället för att skjuta upp det till nu. Man kan aldrig komma undan helt, bara skjuta fram det. ncncnc gör inte samma misstag som jag säger jag bara! Amen helt seriöst vadfan ska jag göra i bokskogen, kommer ju gå vilse eller något som sist (hahaha vilka minnen!), så om ni hör en galen tjej som skriker efter hjälp i skogen så är det jag!

pussa er på armbågarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />