what a night!

vilken kväll igår alltså! Fy satan vad kul vi hade, orkar inte sitta och berätta allt för jag är ett jävla bajshuve som nyss råkade radera hela inlägget som jag höll på att skriva så nu har mitt tålamod tagt slut, haha. Men iallfall så åkte vi till danmark då vid åtta tiden och var exakt i tid för snyggingen, och hell yeah att han var snygging. Fyfan ni skulle sett, herregud säger jag bara! *dräggeeeel*

Kortfttat om igår kväll så hade vi jättekul med massa god mat, dricka, musik, skratt och skrik ! Efter konserten så drog vi ut lite in Copenhagens gator och hittade ett mysigt litet matställe där vi åt och så, efter det bar det av mot Sweden again hehe, och det lev ju rätt sent så snacka om att jag (och halva skolan) var sten trött imorse ! satans perkeles!

Är iallfall hemma från skolan nu och jäzzo följde med mig hem, vi fixade ett par saker och så sen gick mögen. Nu sitter jag här och har nyss "ätit" min sista helium ballong och underhållit mig själv med den satans roliga rösten man får haha, fan vad lättroad jag är !

snart slänger jag nog in en massa bilder, från igårkväll/natt och förmodligen från bröllopet som jag var på i fredags, någon ville så gärna se bilderna :) pussaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad var du på för konsert?

2010-05-31 @ 17:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />