äntligen hemma, från kylan och snön!

hejhopp mina kära vänner!

Äntligen är jag inne, inne från kylan, snön, slasket och allt annat äckligt som händer där ute i Malmös gator. Eller säkert i resten av Sverige också, men än så länge har jag bara upplevt Malmös äckliga vinter... Är iallfall hemma nu, kan börja berätta om min dag från igår.

Efter skiolan drog jag hem och här var mina systrar, så drog vi och shoppade lite granna, senare på kvällen stack jag och min syster in till stan för att möta upp mina kusiner och några andra så stack vi på bio och kollade på Harry Potter, till min stora förvåning tyckte jag om filmen! Vill bara se nästa nununu! Har inte sett alla andra delar så fick bara hoppa in och låtsas att jag hängde med i hea filmen, den var super iallfall!

Vägen hem igår var ett jävla helvete, först kör vi rakt in i en container (hoppas inte pappa läser detta), det var hans bil he he. Sen så får vi typ köra i 20 hela vägen hem för det gick bara inte att köra rakt på vägarna, bilar flög hit och dit och gled som ingenting, herregud vad läskigt det är att åka bil på vintern..

Iallfall så drog vi hem till min andra syster och sov där, jag och mina två systrar och min kusin. Imorse drog vi upp och fortsatte vårt shoppande, men idag i Mobilia, så där har jag spenderat det mesta av min dag, fick med med ett par grejer hem, visar strax. Nu är jag äntligen hemma och har inga planer för kvällen, vad som händer sen får jag helt enkelt vänta och se, puss!


Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?

- du är så söt!

2010-11-27 @ 19:14:35
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />