home now!

hejsvej!

är hemma efter en lång shoppingrunda i stan med mina systrar, fick mig köpt ett par grejer. Alltså stan är inte bra för min hälsa, förhelvete! Speciellt inte när jag har pengar som väntar på att brännas upp på onödiga saker. Nej men kläder är faktiskt inteonödigt, man måste ju ha kl'der right? Och om inte kläder är "nödvändigt", vad är då det?

Iallfall så shoppade jag ju i förregår också, så jag ska slänga upp lite bilder här på vad jag köpt de senaste dagarna hehe, just a minute! Förresten så måste jag säga att det är sååå mysigt att shoppa såhär sent på året, då det blir mörkt tidigt och man bara traskar runt där i Gågatan och Gustav med en massa påsar, känns nästan som kväll och jag älskar känslan, snart måste det bli en Barista-fika under värmepannorna på uteserveringen med tio filtar runt och en varm chailatte i handen, yummiee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />