inte mysigt!


.. nej det är verkligen inte mysigt att sitta med den jävla slinghättan på huvudet. För det första så är den extremt ful, för den andra så kliar det och för det tredje så svider det! Som ni säkert förstår så har jag blekningsmedel i håret och blir alldeles strax blondin, delvis iallfall, hehe. Gör blonda slingor. Var tvungen att förnya dem nu, kände mig för mycket brunhårig, och jag trivs som sagt bäst i blondt, fast att alla säger att jag ska ha det mörkt...


aja snart är det dags för mig att kolla hur det blev, om det inte blev misslyckat så slänger jag in en bild eller två, puss sålänge och håll tummarna för att det itne ska bli orange! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />