kommentarer&svar.

Anonym om gårdagens outfit.:
sååå snygga byxor, var är dom ifrån ? =)

SVAR: tack så mycket! De är ifrån JC :)

Anonym om gårdagens outfit.:
Jätte fina skor!! Vart är dom köpta och vad kostar de?

SVAR: tackar! de är köpta i DinSko, dock i somras så tror inte de finns kvar, men de kostade iallfall runt 400:- har jag för mig, inte hundra procent säker...

lina om dagens jävla outfit !:
ve e det, vad har hänt ??

SVAR: inget har hänt så, men de kollar mitt blodtryck, ekg och hjärtrytm och lite sånt skit. Jag svimmar ju ganska lätt och så när jag får panik eller anstränger mig för mycket så de försöker klura ut vad det kan bero på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />