lördag.

är hemma nu efter en lång dag, har varit med min älskling hela dagen typ, sen hämtade min syster mig och så åkte vi till XXXLutz, ni vet den nya affären som ersatte IKEA här vid oss typ. Och den är grymt mycket roligare ju! tråkig jag är nu, snackar om en möbelaffär, men jag blev kär i affären, sjukt snygga möbler, ville bara ta med mig hela skitet hem!

Och för att inte taaaala om massage avdelningen... De har en avdelning med automatiska massagestolar, jag kan gott säga att jag blev fast där medans min familj kollade runt, fyfan vad skönt det var, nästan så jag ville gråta när mamma ringer och säger "ja, vi står i kassan kom nu vi ska hem!" aja... är iallfall hemma nu.

Vad som sker ikväll är inte säkert, får se, kasnke jag bara sitter för mig själv och tar det lugnt eller något, men ja ha en fin lördagskväll! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />