måndag.

måndag måndag måndag, och måndaaaaag!
efterlängtade måndag, äntligen är du här. Vi har saknat dig oerhört..eller inte. Fy jag orkar inte, orkar inte kliva upp på morgonen när jag ser hur kallt och vitt det är där ute, orkar inte resa mig från min varma sköna säng när jag vet vad som väntar, ännu en dag i skolan fullspäckad med läxor och plugg, usch sånt vill jag bara slänga i väggen !

Är iallfall hemma nu från skolan, sitter med mina isbitar till tår och har satt på mig typ 10 par strumpor, men det verkar ju fan inte hjälpa, vad är detta!? håller Malmö på att gå under, till någon sorts isvärld? hjälp oss snälla, ni från ovan.. :(

Ska upp göra mig en kopp varm choklad nu hehe, ni får inteeee !


tiderna då vi fortfarande kunde gå i skinnjackor, saknar...

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv jag gör inte mkt:) d u?

fan vad snygga ögon du har!

2010-11-29 @ 16:38:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Carmen

grymt härlig bild med det gul-oranga ljuset :D

2010-11-30 @ 11:56:31
URL: http://carmendeleaumelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />