onsdag.

tjatja!

Kom hem frpnån skolan för en stund sen, blev ganska sent idag. Stannade kar efter skolan i biblioteket med en vän och pluggade lite och så, försökte få lite saker gjort, orkar verkligen inte med alla läxor. Vill bara ha lov nu, även fast att vi nyss haft lov, men det räckte fan inte. Vill ha vårt efterlängtande sköna jullov, julafton, nyår och allt annat mys...

Sitter iallafall hemma nu och har nyss ätit, nu sitter jag och kollar igenom lite bilder och så i datorn sen sommaren, fyfan vad jag saknar det, helt jävla sinnessjukt. Jag känner att vi inte tar vara på sommaren tillräckligt. Jag vet med mig själv att jag är en sån jävla latmask då jag kan få perioder då trots att det är stekvarmt och skönt ute, sitter jag inne och ruttnar framför TV:n eller datorn, men nästa sommar, då jävlar, ska inte sitta hemma en sekund ifall det är fint väder, ska suga i mig all sol-energi som finns så den räcker året om tills nästa sommar kommer! vänta ska ni se... vi måste bara ta oss igenom denna hemska och kyliga vinter.


Kommentarer
Postat av: Reidarirene

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 @ 08:26:21
URL: http://reidarirene.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />