sjuk.



ja såhär lycklig och glad är jag just nu, eller inte..! Är sjuk förfan. Blev hemma från skolan idag, jag har bara hostat och hostat. Vaknade flera gånger inatt av att jag kallsvettades som ett svin, och pappersrullen är min bästa vän för tillfället! Jag bara älskar att vara sjuk ju.. skämt åsido. Känner mig så jävla ofräsch, ush.

Alltså jag tänker alltid såhär när jag är sjuk "VARFÖR uppskattar jag inte det när jag är frisk!?", jävla idiot. fan vad bra det skulle varit ifall någon bara knackade på med ett paket Oreos, omg vet ni hur lycklig jag hade varit !! fan nu ska jag fortsätta slå mitt huvud i väggen, hörs sen mofos.

Kommentarer
Postat av: Raian

Krya på dig :*

2010-11-22 @ 17:11:17
URL: http://raianramadan.blogg.se/
Postat av: EDIT LINNEA

du har likadana ögon/ögonbryn + läppar som kenza. :)

2010-11-23 @ 15:43:17
URL: http://editlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />