söndag.

gokväll på er sötnosar!
Brrrr vad kallt det är ute, fyfan! Har ingen känsel i mina tår ska ni veta... Igår kväll vid halv elva tiden fick jag spel på livet för att jag hade så jävla tråkigt så jag tog bussen hem till min mormor där mina två kusiner var, vi kollade på filmer och hade det trevligt. Helvete vad mycket vi skrattade, fattar inte att man kan skratta så mycket av att kolla på film haha. lättroade araber...

Aja idag vakande jag och så åkte jag upp till stan och mötte upp Tessan, fyfan avd julstämmningen är igång nu. Man känner det verkligen, alla julstånd, julpyntade träd, jul-körsångerna och allt vad det nu är. jaja mysigt iallfall, förutom allt slask och äcklig snö. Vi gick iallafall och köpte blommor och sen åkte vi till kyrkogården, Daniels minnesstund, en väldigt nära vän till oss son. Det var verkligen jättefint, Vila i frid.

nu är jag iallfall hemma och fryser bokstavligen röven av mig, ska snart hoppa in i duschen och sen ut och läsa lite eller något. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />