två år sedan...

detta är ett tidsinställt inlägg, tänkte ifall jag inte skulle hinna blogga. Men idag är det 4 November, dvs det datumet min morfar gick bort. Det har nu gått exakt två år sedan. Kommer ihåg det som om det vore igår, herregud vad fort tiden går. Kommer ihåg att det var en tisdag också, då jag och mina kusiner satt i mitt rum och väntade på att mamma och de skulle ringa från sjukhuset, vi visste ju att det skulle hända snart, då fick vi inte heller vara på sjukhuset, usch den dagen var hemsk, att bara sitta hemma och vänta...

Ni ska veta att min morfar var en väldigt speciell person, som alltid såg positivt på allting, han livade alltid upp stämmningen fast att han var gammal och sjuk. Han var så påhittig och pigg! min söta lilla morfar.. Det känns fortfarande sjukt att han inte finns bland oss mer, här nere iallfall. I våra hjärtan kommer han alltid att finnas, alltid! Jag bär på en stor saknad för honom och tänker på honom jätteofta, men det vet han säkert om, då han vakar över oss alla och skyddar oss. Jag kommer ihåg att strax efter att han gick bort så fick jag hans slips av min mormor och än idag luktar den som han brukade lukta, gott och morfarigt! älskar & saknar dig kära morfar...

allah yerhamak, vila i frid (L)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd! In och kika om det blev du! :)

2010-11-04 @ 16:33:07
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: emma o

<3<3

2010-11-05 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />