some thoughts.

måste bara ta upp en grej tycker jag. Jag förstår mig inte på vissa människor, jag förstår inte hur de ibland kan säga/skriva saker till folk som om de kände dem, som om de vet vilka personen är. Speciellt skriva ord som man tydligen inte förstår meningen på. För folk använder fel ord så jävla ofta nuförtiden, alldelles för ofta... T.ex det här med att kalla någon för "hora", någon man inte känner, någon man säkert inte ens träffat eller umgåtts med i en sekund för att få uppfattningen om att hon är en "hora". Vet ni vad hora betyder?, jo det är en person som säljer sex för pengar, en som säljer sin kropp. Inte någon ni är arga på för stunden eller irriterar er på och tror er ha rätten att kalla personen för hora, för det har ni verkligen inte...

Så tänk efter folk, innan ni öppnar käften, stämmer verkligen det ni säger? För det finns faktist vissa folk som tar åt sig och blir ledsna, fast att man verkligen inte borde göra det, speciellt inte ifall man blir kallad något sånt av en person som inte känner en eller har en jävla aning om vad ordet betyder. Jag, personligen tar verkligen aldrig åt mig av såna dumheter, det kan vara vad som helst. för jag vet själv vad jag är och inte är, så att ta åt sig av någon annans osäkerhet och låta det dra ner en, det är bara dumt !!

Kommentarer
Postat av: Nenaa

Bra sagt syrran...

2010-11-30 @ 15:30:42
Postat av: Pederebba

Cool site ... I like it :)

2011-11-16 @ 08:37:18
URL: http://pederebba.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />