vad snabbt det går...

Herregud vad snabbt detta lovet ahr gått! Det är redan fredag, redan gått en vecka sen vi gjorde bort oss på modevisningen i skolan haha. nej men aj det har gått snabbt iallfall, fast har fått ganska mycket gjort också, så det är ju bra, att jag inte bara suttit hemma och degat som jag annars brukar göra hehe...

Är iallfall hemma nu, igår kväll drog jag hem till rebecca och sov där, vi ahr hos julle och hade lite kvällsmys med resten av tjejerna, det var kukul, massa skratt blev det iallfall, nästan lite för mycket haha. När vi gick hem till reb igen på kvällen satte vi på en film och kollade på den, sen grät vi oss själva till sömns (pga filmen då) haha. Vi la oss runt fem imorse och gick upp vid 11, så snacka om att jag är lagom trött nu!

Ikväll ska jag inte röra mig ut huset har jag bestämt, ska nog bara sitta hemma och ha en "ta-det-lugnt-kväll" med mig själv, eller någon som vill får gärna komma och sällskapa mig, men orkar iallfall inte gå någonstans eller nåt, sen imrogon blir det ju middag hos Rors med resten av gänget, så det ska bli jättekul också. Ja ni får ha det bra sålänge pusspuss ! :*


här får ni en bild på mig och lilla ängeln Amin, en av de som var här på besök från London. Alltså den ugnen, ni anar inte, världens underbaraste och mysigaste ! saknar dig lillen :*

Kommentarer
Postat av: keela

allt är jättebra :) med dig då?

2010-11-05 @ 14:03:52
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Rasmuszainab

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-02-08 @ 15:27:50
URL: http://rasmuszainab.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />