dödstrött!

ja är hemma nu, kom nyss innanför dörren, har inte ens tagit av min jacka ännu. Vi har haft jättekul idag tycker jag, kul att träffa och umgås med kusiner som man annars inte har så bra kontakt med och så. Vi åt iallfall en massa god mat och allt sånt där, fast detta var ju inte den riktiga festen utan det var då brudgummen skulle "be om brudens hand" hos pappan, ni vet som araber gör haha. Den riktiga festen är på lördag och då är det i lokal och sånt, ser fram emot det jättemycket fakt6iskt, aja men jag pallar nog inte blogga mer ikväll är skittrött så jag säger godnatt här! :*

Hejhopp! Godmorgon kanske man borde säga? Klockan är ju ändå ganska mycket haha. Ligger iallafall i min säng och vilar, vet inte om jag vill sova eller vad. Syster sitter en meter ifrån mig och försöker få mig att kolla på film med henne men jag orkar inte just nu, min svala, sköna säng tilltalar mig lite mer än en film i det har läget faktiskt... Får damp på mina flätor, de kliar när de nuddar mig, nästan så jag vill slita av dem , Nej men ska vänta tills imorgon så ska jag fixa till dom, eller ska ta ut dom så får vi se ifall jag får stort hår eller ej haha.       Åt förresten min sista måltid för typ en timme sen, nästa gång jag får äta är klockan nio på kvällen haha, får se ifall jag överlever detta! Puss och godnatt sålänge!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />