freesh to the death!

hellu fooolkss!

sitter här, nyduschad och känner mig som född på nytt! fyfan vad man känner sig.... hmm fräsch efter att man har duschat, vill bara springa ett varv naken runt mitt hus! haha nej skojar, men älskar känslan efter att man duschet, blött hår, ny skön pyjamas och nyinsmörd i skönaste lotion!

drog iallfall till stan efter att ha ätit innan, med mina tre systrar, fattades bara den sista så hade de vi varit complete. Men idag var vi bara fyra stycken som gick runt och gjorde Entré osäkert, haha nej men vi sprang runt som galningar i alla affärer och kollade och köpte och allt vad det nu var, min jävla jacka var slut i min storlek så måste åka hela vägen till Löddeköpinge till Center Syd för att hoppas för livet att den finns där! annars får de fan ta och tillverka en till mig på nytt, jag ska ha den...

roligaste idag: vi är i en affär och pläötsligt hittar vi inte min systers fyra åriga son, efter en stund kommer han in i butiken med ett par skor från en annan affär, hahaha pinsamma helvetes unge.


osminkade sanningeeeeeeeeeen!

Kommentarer
Postat av: inea

vilken jacka ska du köpa ? :)

2010-10-20 @ 23:32:56
Postat av: Anonym

HAHAHA jag dog när jag läste det hahaha så rolig unge :D

2010-10-23 @ 13:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />