herreguuud jag lever!

ojojoj vilken kass update! sorryy! har fan inte hunnit klia mig i huvudet sen i onsdags. Har haft skitmycket att göra. Torsdag efter skolan blev det jobb direkt, kom hem ganska sent så hann inte blogga för jag var så trött och gick in och la mig direkt! Igår efter skolan åkte jag till ox och träffade hjärtat mitt. Efter det så drog vi alla hem till Linnea och hade massa trevligt!

Början av kvällen sög balle för jag mådde så jävla dåligt, kände mig helt febrig och yr. men sen så gick det över och då hade vi faktiskt jättekul! Kom iallfall hem nyss, eller för en stund sen. Och idag ska jag blogga så jävla mycket ska ni få se, bara för att ta igen lite hehe :) jaja pussss hoppas att ni hade en fin fredagskväll! för det hade jag :*


Kommentarer
Postat av: Pederamna

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-12-25 @ 14:12:43
URL: http://pederamna.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />