home from my shoppingrunda!

hejhopp!
känner mig lycklig och nöjd helt och hållet nu vettni! Nämligen så att jag efter skolan tog mig mig en liten shoppingrunda i stan, ensam! haha eller jag var med aff i lite i början men sen så traskade jag runt där i Malmös gator ensam med bara mig själv, mina hörlurar och mina påsar. Ibland är det faktiskt så mycket bättre att shoppa ensam, för då slipper man allt det här ni vet " åh jag orkar inte vänta på att du sak prova allt det där" eller, "vi tar en paus nu, pallar inte mer..", vilket jag får höra ofta då jag är som ett djur när jag handlar kläder, pausar aldrig, och genomsöker affär efter affär noooga haha. Så fick mig iallfall en runda för mig själv, skönt faktiskt. Visar sen vad jag fick med mig hem då.
hände även en rolig sak haha. när jag stod inne i affären så kom det fram ett par söta läsare och frågade mig ifall det var jag som var "den där bloggaren" som drev denna blogg och jag blev faktiskt jätteförvånad haha, dem såg jätteblyga ut också faktiskt, men tyckte det var jättekul att ni kom fram ! :) kram!

Kommentarer
Postat av: Zahar W.

omkring hur mnga läsare har du per dag ?

2010-10-04 @ 22:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />