jag kan inte se dig något mer.


ohh gud jag ryser varje gång jag hör denna låten, den är så sjukt fin. och hennes röst är helt såå, perfekt för låten. Verkligen jättebra är den.

Den fick mig att tänka på mitt lilla hjärta som jag saknar så oerhört, galet mycket! Det känns verkligen så tomt att vara i stallet, att gå förbi boxen där han stod, och att det står någon annan där. Som dessutom är lite lik honom, man får liksom en chock varje gång man går förbi för man tror för en sekund att det är han, men icke.. Ibland så tillochmed glömmer jag att han inte är kvar och nästan håller på att säga "nu går jag lite och myser med...", avbryter mig själv och kommer ihåg, han är ju inte ens där. min lilla ögonsten jag saknar dig så det gör ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />