lördag!

helluuuuu!

Vaknade för en stund sen, hatar när jag vaknar såhär sent. Eller alltså jag vaknade halv tolv men så skulle jag tvunget envisas med att ligga kvar i sängen, ni vet den här då man lurar sig själv "ähh bara tjugo minuter till", sen  helt plötsligt vaknar men tre timmar senare och vill slå sig själv med en arabisk toffla i huvudet...

mamma väckte mig iallfall nyss med en påse med en klänning till mig som hon varit och köpt, min underbara snälla mamma! Min kusin ska ju förlova sig snart så, eller kusiner rättare sagt, har ganska många kusiner som fått för sig att förlova och gifta sig de kommande året, så det lär behövas en massa klänningar. Vi börjar redan nästa vecka då min ena kusin ska förlova sig.så nu har jag iallfall ett par klänningar jag kan välja mellan till den festen. Kan visa er bild på den sen :)

Justdeeeet, jag glömde ju berätta om igår kväll också haha, som sagt så drog jag hem till aff vid 8 tiden, där gjorde vi nachos och åt massa cuacamole och annat gott! Sen bara satt vi och tog det lugnt och umgicks, lite senare kom adriana och sällskapade oss också, vi hade jättekul faktiskt. Satt och skrattade åt torra videosar från youtube och annat trams. Kom iallfall hem runt ett tiden och kollade film sen däckade jag direkt..

nu blev detta inlägget lite drygt och långt men ja, hoppas att någon iallfall orkat läsa hela vägen ner hit haha, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />