lycklig idag.

äntligen tisdag, äntligen... jag älskar tisdagar. jag känner mig så lycklig på tisdagar. Att vad som än händer under min dag så kan inget förstöra den, och vet ni varför, för jag har något att se fram emot mot kvällen, nämligen Desperate Houiseives&Cougar town! ooo pirrar i min lilla mage så fort jag tänker på det! haha jag är inte psykisk störd....

nej men jag har iallfall varit i skolan, efter skolan drog jag till stan med chassi, jasmin, af, och maria. Vi slog oss ner på uteserveringen (ja UTEserveringen, i kylan!) till Espresso Hose och tog det lugnt lite, åt och tjockade oss för fullt och nu är jag hemma. Skulle egentligen rida idag men min axel känns inte helt läkt och jag har så jävla ont så jag tycker jag borde vila lite till innan jag sätter igång igen och förstör den ännu mer!

Ja nu sitter jag bara här som sagt och väntar på att klockan ska bli nio så min myskväll kan börja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />