myskväll med mina tjejer.

mina planer för ikväll är nu planerade! Det är nämligen så att jag, rorsa och melisa ska dra hem till vår kära vän afrodite och ha lite myskväll! Det var ett tag sen vi fyra var så det ska bli jättekul, det är lite tråkigt att vi alla inte hinner vara lika mycket nuförtiden då vi alla inte går i samma klass längre som innan. Bara jag och afrso som går i samma klass, melisa går ju i en annan skola och reham går i vår skola men en anann klass. Så ja det ska bli kul att spendera lite tid med mina tre bästa vänner, love u!


bild tagen för nästan exat ett år sen

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Visst vore det skönt med en solsemester nu?! Jag är med i en tävling där du kan vinna 40 000 kr till resor! Gå in här för att tävla http://www.phonera.se/klappjakten/click_ref?aID=Fr9jJY



(radera om du inte vill ha sånt här)

2010-10-15 @ 19:21:17
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />