söndag.

hejhopp, ja jag lever faktiskt. trots att jag inte bloggat på två dagar. Men ahr faktiskt inte varit hemma så det hade varit lite svårt. I fredes så var ju nelly, antonia och rebecca här och vi hade filmkväll. Vi kollade på the last song, andra gången jag ser den nu och jag gråter bara mer och mer varje gång ! Vi satt som ett gäng barnungar som lipade som idioter haha, rolig syn... men vi hade jättetrevligt faktiskt.
Igår så sov jag även hos rebecca och kom hem för en stund sen. Ska egentligen vara påväg till jobb nu men orkar verkligen inte, mår skit. Ska vila mig idag och hoppas att jag mår bättre till skolan imorgon. Så nu sitter jag iallfall här och funderar på vad jag ska göra härnäst... aja tror det blir att gå upp och kolla tv lite eller så bara bloggis jag kvällen lång. pussssa er!
& hoppas att ni haft en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />