stresssss!!

helvete, jag kom nyss hem från skolan, om två och en halvtimme ska jag vara klar, smink, håret kläder och allt! Min kusin ska förlova sig så vi ska på sån sak hemma hos dem och vet ni vad the funny part is?! jag ahr inte en jävla aning om vadfan jag ska ha på mig! Så jag måste gå och byta om och göra mig i ordning och så nu, blir jag klar i tid och hinner blogga lite innan så får ni se vad det blev för outfit, annars får ni vänta till ikväll, pussss!


för typ ett år sen exakt efter att jag vart och klippt mig, ser ni jag har haft samma jävla frisyr i 58 år!


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej sötan! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram

2010-10-26 @ 19:55:25
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />