kommentarer&svar.

Anonym om imorgon åker deeeet!:
kort & mööörkt bruunt skulle passat dig sjuuuuukt!!
SVAR: kort hade jag aldrig vågat klippa, är alldeles för mesig för det. Vill nästan gråta nu över mitt hår som jag klippte bort! Men mörkt har jag funderat på faktiskt... :(
Anonym om ni troddeeeee!:
du är skiiiiit sööt så vad du än gör med de så kommer de att bli fint för du är vaker så vad du än gör de kommer fortfarande passa dig <33

SVAR: aww tusen tack! :*
malmoecity  ([email protected]) om pic's. hos adel.:
hejsan, du jag ville ba fraga hur lange du har vatt i malmo? haru bott i malmo hela tiden?? :)
ha dt bast!
sorry for the swedish but this tangen thingy hasn't got swedish letters!
tc
SVAR: jag har bott i Malmö sedan 1997 år, dvs hela min tid i Sverige, innan dess bodde jag i Jordanien & Irak :)
hej  ([email protected]) om ni troddeeeee!:
jag tyckte du passade bättre i de korta håret faktiskt:d

SVAR: ja alltså jag har testat att se hur det blir på mig och så och måste hålla med om att jag tycker jag passar i det också, men hade verkligen aldrig vågat klipp av så mycket av mitt hår ! :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />