1 mån, 21 dagar!

... ja så så länge är det kvar tills min älskade släpps! 5 november, då jävlar, då är han äntligen fri. Det gillas jävligt starkt. Han skulle ju egentligen sitta i ett år, men eftersom älskling sköter sig så fint där inne ska han få 4 månaders avdrag. good boy! Och inte nog med det, samma dag som han kommer ut ska han även släppa sitt nya album. Längtar tills jag får höra ! kan nog tänka mig att en jävla massa låtar kommer att handla om hans tid inne i fängeslet. ohh lite mer än en månad bara, så är han ute och gör musik för mitt hjärta igen. tror jag dör lite! gah.

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: Tack, det är lite bättre nu :) Allt bra med dig idag då?

2010-09-16 @ 12:18:41
URL: http://agneslinnerika.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />