aj aj aj.

gokväll mina kära läsare till denna otroligt kassa blogg. haha nej men jag har sugit bajs på att uppdatera de senaste dagarna förhelvete, vad kan det bero på tro...? ja inte vet jag iallfall... Jag drog ju till stallet innan som sagt och red, det gick ju ganska bra, till en början, så länge jag satt kvar på hästen då såklart hehe. haha nej men fick mig en lite flygtur ner i marken och nu värker båda rygg och knä.. ajaj man får vara försiktig med de busarna!

Har faktiskt tänkt på en sak, att rida är inte bara kul, man lär sig så mycket faktiskt. Inte bara att sitta och dra i rep som många tror. Utan jag iallfall, personligen har lärt mig en del. Inte bara inom ridningen menar jag utan allmänt. Jag har lärt mig att inte ge upp, om jag bestämmer mig för att klara en viss sak, då SKA jag klara det. Om jag ramlar av, ja då är det bara att borsta av sig och upp på ryggen igen! även om det händer en, två eller tre gånger, bara till att hoppa upp igen! mycket lärorikt vettni! =D


jag tror jag saknar sommaren sååå.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
/> /> />